reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Mikula

Miroslav Mikula

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcel by som sa stať človekom. Žiť život, ktorý je spojený so životom iných ľudí - lebo sú ČLOVEK. Mal by som cítiť ich bolesť ale i radosť. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Moje Vianoce

Miroslav Mikula

Moje Vianoce

Každý deň v roku by sme mali byť k sebe láskaví. Viac ako hodnota darov je deň prežitý v láske a porozumení.

  • 3. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 73x
  • 0
Malí vládcovia

Miroslav Mikula

Malí vládcovia

Krátka úvaha o vzťahu dospelý - dieťa. Kto je v tomto vzťahu vlastne ,,pánom,, a o hodine strávenej v MŠ pri vyrezávaní tekvíc.

  • 4. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 107x
  • 0
Sme ,,demokratická,, spoločnosťi

Miroslav Mikula

Politika Sme ,,demokratická,, spoločnosťi

Som asi veľmi starý a asi sa už nenaučím dávať slovám iný význam, ako ma to v detstve a mladosti naučili. Zlo je zlo, dobro je dobro...

  • 3. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 249x
  • 2
Povolebná televízna diskusia

Miroslav Mikula

Povolebná televízna diskusia

Povolebné beznádejné zhadzovanie viny súčasných politických špičiek za výsledky volieb na ,,priblblých voličov,,.

  • 6. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 382x
  • 1
Základná vojenská služba na Žofíne 1985 pri pohraničnej stráži

Miroslav Mikula

Základná vojenská služba na Žofíne 1985 pri pohraničnej stráži

Dnes sa na tieto dva roky pozerám samozrejme podstatne inak. Ale spomienky sú nádherné, boli sme naozaj ako štyria mušketieri, aj keď nás na rote bolo štyridsať päť.

  • 26. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 277x
  • 0
reklama
Otvorený list predsedovi vlády Róbertovi Ficovi

Miroslav Mikula

Otvorený list predsedovi vlády Róbertovi Ficovi

Žijem v dobe, keď sme pravdu vymenili za lož, keď pod pojmom demokracia sa skrýva totalita, keď symbolom mieru nie je holubica, ale bomby zhodené z lietadiel.

  • 25. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 477x
  • 2
Výber zo Šuflíka

Miroslav Mikula

Výber zo Šuflíka

Zopár myšlienok, ktoré som si napísal asi pred 25 rokmi. Myslím, že som sa nezmenil. Len vládnu nám noví otrokári.

  • 23. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 181x
  • 0
Islam, kresťanstvo a politika

Miroslav Mikula

Islam, kresťanstvo a politika

Náboženstvá. Viera v jedného Boha. Náboženské vojny namiesto lásky. Sme veriaci, kým a ako nám situácia dovoľuje.

  • 23. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 189x
  • 0
Biblia z pohľadu kacíra 2

Miroslav Mikula

Biblia z pohľadu kacíra 2

Je to iba môj pohľad na časti biblie a zároveň dnešnú situáciu. Tvárime sa ako Bohovia, v skutočnosti veda predbehla našu morálku.

  • 23. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 189x
  • 0
Biblia z pohľadu kacíra

Miroslav Mikula

Biblia z pohľadu kacíra

Nasledujúce riadky nie sú pravda. Sú to len myšlienky, ktoré ma napadli na základe čítania biblie. Sú možno protipólom k oficiálnemu výkladu niektorých biblických časti. Proste som napísal to, čo ma napadlo.

  • 22. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 256x
  • 0
reklama
Voľby 2016

Miroslav Mikula

Voľby 2016

Neviete, má niekto podobný program, ale rozpísaný? Ak áno, bola by to strana, ktorú by som bol ochotný voliť.

  • 7. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 132x
  • 0
Luana

Miroslav Mikula

Luana

Nenarodili sme sa, aby sme bojovali, ale aby sme milovali. Skončila sa vojna plná špiny, zostali len trosky a rozvaliny, národy víťazné i národy porazené, zostal človek, ale srdce má poranené.

  • 23. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 205x
  • 0
Miroslav Mikula - Večer pre dušu 1 – Prisťahovalci 14.10.2015 - moje pocity

Miroslav Mikula

Miroslav Mikula - Večer pre dušu 1 – Prisťahovalci 14.10.2015 - moje pocity

Môj názor na besedu o utečencoch. Neriešme a nehľadajme príčiny veci okolo nás. Riešme iba dôsledky týchto vecí. Pomáhajme biednym, ale nad smrťou nevinných sa nepozastavujme.

  • 22. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 230x
  • 0
Minulosť, súčasnosť, budúcnos

Miroslav Mikula

Minulosť, súčasnosť, budúcnos

Nie som ani politológ, ani historik, ale na niektoré udalosti mám iný pohľad ako ten, ktorý mi bol predkladaný vedením ČSSR, alebo ktorý je mi predkladaný vedením zotročovanej, rozkrádanej a zapredávanej SR. ...

  • 22. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 215x
  • 0
Akosi mi niektoré veci utekajú medzi prsty

Miroslav Mikula

Akosi mi niektoré veci utekajú medzi prsty

Nie je dobrým kráľom kráľ, ktorý nečíta knihu národa, múdrosť nečerpá z jeho myšlienok, dejiny nepíše jeho rukou. /Miroslav Mikula/

  • 21. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 237x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu