reklama

Povolebná televízna diskusia

Povolebné beznádejné zhadzovanie viny súčasných politických špičiek za výsledky volieb na ,,priblblých voličov,,.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 S úžasom som sledoval povolebnú diskusiu lídrov politických strán, ktoré sa dostali do parlamentu. V tejto diskusii lídri politických strán svojimi nekorektnými vyhláseniami dali jasne najavo, že jediným cieľom týchto strán, je naďalej okrádať občana SR pod nálepkou EÚ a NATO. Eurofondy sú prostriedkom na obohacovanie sa posluhovačov EÚ, tieto prostriedky nie sú dostatočne kontrolovateľné. Strana SNS podľa vyjadrení pána Danka sa vyprofilovala ako SPS, to znamená Slovenská protinárodná strana. Jediný, kto deklaroval voľby, ako právo občana slobodne sa vyjadriť a svojou voľbou sa podieľať na charaktere smerovania SR, bol pán Milan Uhrík a pán Boris Kollár. Neopovrhovali voličmi iných strán, ako lídri strán, ktoré priviedli SR do stavu vlády korupcie, neznášanlivosti, genocídy a vyvražďovaniu civilného obyvateľstva iných krajín pod vlajkou EÚ a NATO. Napísal som otvorený list pánovi Ficovi, ktorý som mu poslal pred časom doporučene a zverejnil som ho aj na facebooku. Čakám, kedy mi vráti peniaze, o ktoré ma počas svojej vlády okradol. Po tejto diskusii opakujem to, čo som napísal aj v liste. Fico, Bugár, Sulík, Matovič, neodvediem do Vašich súkromných ,,štátnych,, inštitúcii ako živnostník ani cent. Môžete poslať exekútorov, môžete mi zobrať príbytok, môžete ma zavrieť. Svojou aroganciou voči mne, ako občanovi SR ste ma v tom iba utvrdili. Ja tu nie som pre Vás, Vy ste tu pre mňa ! Vy ,,praví lídri,, dajte sa dokopy a utvorte vládu, pretože ak sa nedohodnete a budú predčasné parlamentné voľby, verím, že preferencie Kollára a Kotlebu porastú, môžu Vás však už prevalcovať. V týchto voľbách som nevolil Kotlebu, iní voliči Kollára pre svoju spokojnosť s dočasnou politickou špičkou. Občania volili tieto strany preto, že Vy slovenskí NADĽUDIA ste zlyhali a navyše ste SR priviedli do morálnej a finančnej stoky. Ale Vám to asi nedošlo. V predčasných voľbách by som svoje úsilie o podporu Kotlebu zdesaťnásobil. Vy slovenské BOŽSTVO, ak by ste konali počas svojho účinkovania v politike v prospech mňa, slovenského občana, nepotrebovali by ste na predvolebnú kampaň ani cent. Vašou kampaňou bola predsa Vaša práca v politike. Ak by ste otvorili oči a nezakrývali si uši, videli by ste a počuli by ste, ako dopadla. Slovensko nabralo nový smer. Sú tu nové tváre, ktoré oslovili nemalé percento slovenských občanov a Vy sa neviete zmieriť s faktom, že nastáva doba, kedy môžete nasledovať KDH a SDKÚ. Zvykli ste si na koryta a je ťažké od nich odísť. Váš odchod z politiky ani nikto neočakáva, pretože zodpovednosť a česť sú Vám cudzie. Rozprávate o fašizme. Nebuďte trápni ! Veď ste ho zasiali Vy !

Miroslav Mikula

Miroslav Mikula

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcel by som sa stať človekom. Žiť život, ktorý je spojený so životom iných ľudí - lebo sú ČLOVEK. Mal by som cítiť ich bolesť ale i radosť. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu