reklama

Otvorený list predsedovi vlády Róbertovi Ficovi

Žijem v dobe, keď sme pravdu vymenili za lož, keď pod pojmom demokracia sa skrýva totalita, keď symbolom mieru nie je holubica, ale bomby zhodené z lietadiel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Otvorený list predsedovi vlády SR, pánovi Róbertovi Ficovi.

Pán Fico,

 mám 51 rokov. V roku 1989 som prichádzal na námestie, pretože som nesúhlasil s politikou vtedajšej vlády. Prekážalo mi, že slová sa rozchádzali so skutkami. Prekážala mi korupcia, rodinkárstvo a privilégia mocných. Vadila mi ústavne zabezpečená vláda jednej strany, vlastnenie médií vládnucou garnitúrou, vadili mi Sovietske vojská na území ČSSR. Privítal som socializmus s ľudskou tvárou, zrovnoprávnenie rôznych druhov podnikania, vystúpenie ČSSR z Varšavskej zmluvy, pretože som pokladal a pokladám za neprijateľné, aby krajiny, ktoré sú začlenené v OSN boli paralelne zoskupené vo vojenskom pakte...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ale bol som podvedený a od nežnej revolúcie v roku 1989 mi ľudia, ktorí sa dostali na vrchol politickej špičky klamali. Začalo sa morálne a ekonomické zbedačovanie občanov. K moci sa dostávali a dostávajú ľudia, ktorí svojimi morálnymi hodnotami nesiahajú tým pred rokom 1989 ani po členky. Do politiky sa dostávajú ľudia, ktorí z nej robia súkromný biznis. Totalitu do roku 1989 vystriedala totalita nová, začalo sa vo veľkom rozkrádať a lacno rozpredávať, čo sa za uplynulé roky vybudovalo.

 Pán Fico, nie som členom EÚ, do ktorej vstúpila totalitná špička SR protiústavne, na základe neplatného referenda. Nie som členom NATO, do ktorého vstúpila iba totalitná skupina občanov SR. Tieto totalitné skupiny sa podieľajú na presadzovaní záujmov ľudí, ktorí svoje postavenie človeka povýšili na postavenie boha, ktorý má právo rozhodovať o osude ľudí na našej planéte. Prostredníctvom politickej špičky USA, EÚ a NATO, títo ľudia rozbíjajú zvrchované štáty za účelom ich podrobeniu sa vplyvu USA. Na čele USA sú teroristi ako Bill Clinton, Madeleine Albrightová a spol., ktorí majú na svedomí niekoľko tisíc obetí ,,humanitárneho,, bombardovania Srbska – zvrchovanej krajiny. Ďalší z teroristov na čele USA bol George W.Bush, pod ktorého taktovkou USA drancovali a zabíjali v Iraku. Dodnes nikto z vrahov nepredložil správu o splnení cieľa vraždenia v Iraku. Nepredložila ju ani vláda vrahov SR svojim občanom. Pokiaľ som informovaný, žiadne zbrane, ktoré tam teroristi s USA, EÚ a NATO hľadali, sa nenašli. Neuznávam ani vraždenie týchto medzinárodných teroristických skupín, alebo ich podporu zvrhnutia vlád a následne nastolenie proamerických vlád v Afganistane, Lýbii, Sýrii, na Ukrajine... V súčasnosti je tu ďalší zo psychopatov (človek, ktorý povýši mocenské záujmy nad ľudský život sa totiž ináč nazvať nedá) na čele USA, ktorého jediným cieľom je zotročenie štátov, ktoré sa nechcú podrobiť USA – Barack Hussein Obama. Pán Fico, požiadajte pána Miroslava Lajčáka o dokumentovanie života v spomínaných krajinách pred agresiou teroristov z USA a spol. do týchto krajín. Videl som zábery z týchto krajín a čítal som o týchto krajinách, ako to vyzeralo pred agresiou. Najväčším nepriateľom týchto krajín neboli diktátori, ale zahraničný agresor, ktorý tieto krajiny pustoší. Nesúhlasím ani s Vašim uvalením embarga voči Rusku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Strana : 2 z 4

 Pán Fico, končí sa Vaše volebné obdobie. Za to obdobie ste zavŕšili snahu, predošlých vlád urobiť z občana SR otroka.

1. Otrok SR nemá právo rozhodovať o takej závažnej otázke, ako je vstup SR do vojenských paktov. O tom má v mene jeho záujmu rozhodnúť totalitná špička.

2. Otrok SR nemá právo rozhodovať o takej závažnej otázke ako je vstup SR do vojenského konfliktu, a to ani v prípade ak sa nejedná o ochranu SR, ale o agresorské napadnutie iného zvrchovaného štátu za účelom presadiť tam mocenské záujmy tretieho štátu a vraždiť aj nevinné obyvateľstvo daného štátu.

3. Otrok SR má právo pracovať, ale nemá právo dostať za vykonanú prácu mzdu. Rozhodnutie o vyplatení alebo nevyplatení niekoľkomesačnej mzdy je plne v kompetencii zamestnávateľa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

4. Otrok SR, ktorý pracuje, je povinný odvádzať časť finančných prostriedkov pre otrokárov v parlamente, v prezidentskom paláci a vo vláde aj napriek tomu, že neriešia jeho záujmy, ale presadzujú záujmy súkromných parazitných spoločnosti EU, NATO & USA a ak sa mu niečo zvýši, môže to použiť na chod svojej rodiny.

5. Parlament a vláda môžu vytvárať nebankové subjekty, v ktorých môžu otrokov SR okradnúť, ale tieto finančné prostriedky nie sú povinní nikomu vrátiť.

6. Otrok je povinný platiť súdnu moc, ale je nemorálne očakávať vymožiteľnosť práva

7. Otrokom – železničiarom je možné nezákonným spôsobom a v rozpore s deklaráciou ľudských práv ukončiť štrajk

SkryťVypnúť reklamu
reklama

8. Prezident, vláda, parlament SR ako výhradní majitelia všetkého, čo patrí SR, môžu ponúknuť časť územia SR kdekomu bez súhlasu otroka SR. (dodnes nie je asi úplne jasné, za akých podmienok sa sem dostali v roku 1968 Rusi, ale dnes vieme, že Američania a NATO sú tu vďaka vlastizradcom ako sú: Dzurinda, Fico, Kiska...

9. Otrokári SR môžu priviesť banky do krachu, potom banky ,,ozdraviť,, s tým, že otrok SR to ozdravenie musí splácať. 

10. Otrok musí odvádzať časť svojej mzdy do nebankových subjektov ako sú zdravotné poisťovne a sociálna poisťovňa, tieto subjekty mu však nie sú povinné dokladovať žiadne správy o hospodárení s jeho finančnými prostriedkami

11. Deti otrokov nemajú právo na výchovu svojimi rodičmi, a tiež otroci nemajú právo vychovávať svoje deti. Sú povinní odísť za prácou do zahraničia, tam pracovať, aby aspoň nakŕmili svoje deti a odviedli otrokárom to, čo im zaslúžene patrí

12. Otrok je povinný zaplatiť kúpu pozemkov, výstavbu bytov, či domov tým, ktorí svoje obydlia zničili, ktorí nemusia pracovať, musia len žiť z peňazí otroka. Otrok je povinný týmto ,,svedomitým,, občanom platiť aj iné výhody

13. Otrok SR je rasovo diskriminovaný pravidlom: ak si čierny, si občan, ak si farby bielej si darebák a lump

Strana : 3 z 4

14. Otrok je povinný zaplatiť nákup zbraní, ktoré vrahovia v prezidentskom paláci, vo vláde a v parlamente kúpia od amerického agresora na znak vďaky, že slovenským vrahom sa dovolia podieľať na vraždení nevinných obetí v Iraku, Srbsku, Afganistane, na Ukrajine...

15. Zdravotné sestry sú povinné pracovať s plným nasadením pre zdravie pacientov. Tam, kde sú potrebné päť zdravotné sestry, musí vystačiť jedna, aby bosovia mali postačujúci zisk. Pacient Vás totiž vôbec nezaujíma. Zdravotníctvo vyzerá tak asi preto, lebo minister zdravotníctva Čislák je človek, ktorý robí a hovorí to, čo mu povedia iní ! Celá Vaša vláda mi však pripadá, ako tlupa trápnych komediantov.

 Som živnostník. Mal by som odvádzať časť svojho zisku štátu. Ja tieto peniaze však neodvádzam štátu, ale súkromnej totalitnej spoločnosti ľudí, ktorou je prezident SR, vláda SR, parlament SR, teroristické nadnárodné spoločnosti EÚ a NATO. Pán Fico, ja tu nie som pre Vás a pre Vaše osobné záujmy. Vy ste platený aj z mojich peňazí. Vy ste môj zamestnanec ! Vy máte konať v záujme svojho zamestnávateľa, ak Vám to doteraz nedošlo. Vašim zamestnávateľom sú občania SR, nie EÚ, NATO... Výdaje SR na EÚ a NATO zaplaťte zo svojich financií, nie z mojich. Ja nepodporujem vraždenie a zbedačovanie nevinných ! Nemám dostatok na živobytie svojej rodiny a nehodlám živiť na úkor mojich blízkych Vás a Vašich kumpánov. Nehodlám vyživovať ani občanov SR, ktorí pracovať nechcú, ale žiť z mojich peňazí im vyhovuje a nemienim platiť ani Vašich utečencov. Ponúknite im svoje vlastné obydlie a svoje vlastné finančné prostriedky. Financie, ktoré odvádzam s problémami štátu, nie sú využívané v prospech občanov SR, ale v prospech Vašich súkromných spoločnosti. Preto som sa rozhodol neodviesť štátu v budúcnosti ani cent. Takže Vaše súkromné spoločnosti, akými sú aj sociálna poisťovňa a zdravotné poisťovne si plaťte láskavo zo svojho ! Ja chcem mať také ubytovacie, finančné a zdravotné zabezpečenie , aké majú nepracujúci a najnovšie i Vaši utečenci. Vy riešite problémy rýchle, takže dúfam, že ešte do volieb mi poukážete financie, o ktoré ste ma okradli. V prípade, ak na tento list nebudete reagovať, pokladám to za Váš súhlas s jeho obsahom.

 Vaša reklama jasne deklaruje dve veci : robíme pre ľudí a chránime Slovensko. Pokladám sa za človeka a som Slovák. Myslím si, že máte dosť rokov na to, aby ste si uvedomil, že človek a Slovák, to nie sú iba Vaši kamaráti.

 Keď sme pri voľbách, kedysi som Vás volil. Pôsobili ste na mňa inteligentne a zodpovedne. Potom som volil Matoviča na kandidátke SAS, z toho istého dôvodu. Voľby prezidenta boli deklarovaním toho, že nie je vhodný kandidát na prezidenta. V SR asi môže i jeden jediný volič zvoliť prezidenta, ak príde voliť sám. V totalite je možné všetko. Bol som rozhodnutý nevoliť v parlamentných voľbách, konajúcich sa 05.03.2016. Ale nakoniec voliť pôjdem. Možno, že tento kandidát je naozaj človek, ktorý miluje svoju vlasť, možno je to frajer, ktorý kandiduje preto, lebo verí, že sa v tejto krajine môže niečo zmeniť, že Slovensko, aj keď je malá krajina, môže konečne žiť sama sebou, bez vtierania sa do priazne ,,veľkým bratom,,. Dúfam, že to nebude ďalší môj omyl, akým bola voľba Vás – nadľudí. Občan tvorí svojim postojom svoju krajinu. Verím, že nežijem len preto, aby som žil. Som tu aj preto, aby som odstraňoval to, čo sa mi nepáči. V tomto liste som konečne dokázal pomenovať veci pravými menami. Vyslovil som verejne svoj názor. Som pripravený brániť svoju vlasť, ktorú budovali a za ktorú umierali naši predkovia, tak proti vonkajšiemu, ale hlavne proti vnútornému nepriateľovi. Je myslím najvyšší čas, aby výrazy, ako sú láska k blížnemu, láska k vlasti, cit, hrdosť, česť, múdrosť, spolupatričnosť... neboli len prázdne slová, ale ich význam aby sme vysvetlili ďalším pokoleniam svojim vlastným príkladom. Zobudil som sa, aj keď neskoro. Ale konečne nie som opička na gumičke, s ktorou si niekto robí, čo chce. Nie je predsa podstatné žiť veľa rokov. Podstatné je prežiť život tak, aby za niečo stál. Do určitej miery ľutujem ľudí, ktorých zožrala chamtivosť, túžba po moci a neuvedomili si, že sa z nich stali len cvičené opice patriace niekomu inému.

S pozdravom Miroslav Mikula V Klenove : 24.02.0O16

Miroslav Mikula

Miroslav Mikula

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcel by som sa stať človekom. Žiť život, ktorý je spojený so životom iných ľudí - lebo sú ČLOVEK. Mal by som cítiť ich bolesť ale i radosť. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu